კონტაქტი ტელ: 555 55 55 55 მეილი: contact@seen.ge
კონტაქტი ტელ: 555 55 55 55 მეილი: contact@seen.ge

თქვენი კალათა

ჯამი: 65000




LOUIS VUITTON - ისტორია

ouis Vuitton Malletier, ჩვეულებრივ ცნობილი როგორც Louis Vuitton (ლუი ვიტონი) ან შემოკლებით LV — ფრანგული სამოდელო სახლი, რომელიც 1854 წელს დიზაინერმა ლუი ვიტონმა დააარსა. ემბლემა LV გამოსახულია ყველგან, მდიდრული ჩემოდნებითა და ტყავის ნაწარმით დაწყებული და ფეხსაცმლით, საათებით, საიუველირო ნაწარმით, აქსესუარებით, მზის სათვალეებითა და წიგნებით დამთავრებული. Louis Vuitton ერთ-ერთი ლიდერი საერთაშორისო სამოდელო სახლია მსოფლიოში. ის თავის პროდუქციას ყიდის საფირმო ბუტიკებში, მაღალი დონის სავაჭრო ცენტრებში და ინტერნეტით, საკუთარი საიტის ელექტრონული კომერციის განყოფილებაში. ექვსი წლის განმავლობაში ზედიზედ (2006-2012), Louis Vuitton მსოფლიოში ყველაზე მდიდრულ ბრენდად დასახელდა. 2012 წლის შეფასებით მისი ღირებულება 25.9 მილიარდი აშშ დოლარი იყო. 2013 წელს ბრენდის ღირებულებამ 28.4 მილიარდი დოლარი შეადგინა, ხოლო გაყიდვების მაჩვენებელმა 9.4 მილიარდი დოლარი კომპანია მსოფლიოს 50 ქვეყანაში მოღვაწეობს და ფლობს 460-ზე მეტ მაღაზიას.


Louis Vuitton-ის ბრენდი და LV მონოგრამა მსოფლიოს ყველაზე ძვირფას ბრენდებს შორისაა. Millward Brown-ის 2010 წლის კვლევის მიხედვით, Louis Vuitton იყო მაშინ მსოფლიოში მე-19 ყველაზე ძვირფასი ბრენდი და შეფასებული იყო 19 მილიარდ დოლარზე მეტი. ზედიზედ ექვსი წლის განმავლობაში, Louis Vuitton იყო ნომერ პირველი 10 ყველაზე ძლიერი ბრენდის სიაში, რომელიც გამოქვეყნდა Millward Brown Optimor-ის 2011 BrandZ კვლევის მიერ 24,3 მილიარდი დოლარის ღირებულებით. ის ორჯერ აღემატებოდა მეორე რეიტინგულ ბრენდს. Louis Vuitton "Sarah Wallet" Louis Vuitton არის ერთ-ერთი ყველაზე ყალბი ბრენდი მოდის სამყაროში, სტატუსის სიმბოლოს გამოსახულებით. ბედის ირონიით, ხელმოწერის მონოგრამა ტილო შეიქმნა გაყალბების თავიდან ასაცილებლად. 2004 წელს, Louis Vuitton-ის ყალბი პროდუქტები შეადგენდა ევროკავშირში ამოღებული ყალბი აქსესუარების 18%-ს . კომპანია აქტიურად ცდილობს ფალსიფიკაციის აღმოფხვრას და ასაქმებს იურისტთა გუნდს და სპეციალურ საგამოძიებო სააგენტოებს, რათა დამნაშავეები დევნონ სასამართლოების მეშვეობით მთელ მსოფლიოში. კომპანია თავისი საკომუნიკაციო ბიუჯეტის დაახლოებით ნახევარს გამოყოფს საქონლის გაყალბების საწინააღმდეგოდ. LVMH , Vuitton-ის მშობელმა კომპანიამ, აღწერა „დაახლოებით 60 ადამიანი პასუხისმგებლობის სხვადასხვა დონეზე მუშაობს სრულ განაკვეთზე გაყალბების საწინააღმდეგოდ, გარე გამომძიებლების ფართო ქსელთან და იურისტთა გუნდთან თანამშრომლობით“. კომპანია მჭიდროდ აკონტროლებს მისი პროდუქციის დისტრიბუციას. 1980-იან წლებამდე Vuitton-ის პროდუქტები ფართოდ იყიდებოდა უნივერმაღებში , როგორიცაა ნეიმან მარკუსი .და საქს მეხუთე გამზირი . დღეს ვიტონის პროდუქცია ძირითადად ხელმისაწვდომია კომპანიის კუთვნილ Louis Vuitton-ის ბუტიკებში, მცირე რაოდენობის გამონაკლისებით აღინიშნება მაღალი დონის სავაჭრო რაიონებში ან ძვირადღირებული უნივერმაღების შიგნით. კომპანიის ბუტიკები უნივერმაღებში ფუნქციონირებს დამოუკიდებლად და მათ მართავენ კომპანიის მენეჯერები და თანამშრომლები. LV-ს აქვს ოფიციალური ონლაინ მაღაზია, მისი მთავარი ვებგვერდის მეშვეობით. 2006 წელს კომპანიამ შეიტანა სარჩელი კოლორადოში დაფუძნებული Manifest Information Services Ltd.-ის წინააღმდეგ (ანუ Manifest Hostmaster და Manifest.com), WIPO- ს მეშვეობით , რათა აიძულოს Manifest-ს გადაეცა დომენი LV.com Louis Vuitton-ზე; სასამართლო პროცესი ჩაიშალა და დომენი შემდგომში შეიძინა ლივერპულ ვიქტორიამ (LV=), ინგლისის უმსხვილესმა ძმურმა სადაზღვევო კომპანიამ . რამდენიმე გახმაურებულმა რეპ-მუსიკის შემსრულებელმა ახსენა კომპანია სიმღერების ტექსტში, მათ შორის განსაკუთრებით: Bohemia , Kanye West , Juicy J და Wiz Khalifa .