კონტაქტი ტელ: 555 55 55 55 მეილი: contact@seen.ge
კონტაქტი ტელ: 555 55 55 55 მეილი: contact@seen.ge

თქვენი კალათა

ჯამი: 65000




LACOSTE - ისტორია

Lacoste SA არის ფრანგული კომპანია, რომელიც დაარსდა 1933 წელს ჩოგბურთელის რენე ლაკოსტის და მეწარმის ანდრე ჟილიეს მიერ. ის ყიდის ტანსაცმელს , ფეხსაცმელს , სპორტულ ტანსაცმელს , სათვალეებს , ტყავის ნაწარმს , სუნამოებს , პირსახოცებს და საათებს . კომპანიის ამოცნობა შესაძლებელია მისი მწვანე ალიგატორის ლოგოთი . რენე ლაკოსტს, კომპანიის დამფუძნებელს, პირველად მიენიჭა მეტსახელი "ალიგატორი" ამერიკულმა პრესამ მას შემდეგ, რაც მან თავისი გუნდის კაპიტანს ალიგატორის ტყავის ჩემოდანი დადო, რომ მოიგებდა თავის მატჩს. მოგვიანებით ფრანგმა გულშემატკივრებმა მას "ნიანგი" შეარქვეს, ჩოგბურთის კორტზე გამძლეობის გამო. 2012 წლის ნოემბერში Lacoste პირდაპირ იყიდა შვეიცარიულმა საოჯახო ჯგუფმა Maus Frères- მა .

ისტორია რენე ლაკოსტმა დააარსა La Chemise Lacoste 1933 წელს ანდრე ჟილიესთან ერთად, იმ დროს უდიდესი ფრანგული ნაქსოვი ტანსაცმლის მწარმოებელი ფირმის მფლობელთან და პრეზიდენტთან ერთად. მათ დაიწყეს რევოლუციური ჩოგბურთის მაისურის დამზადება, რომელიც ლაკოსტემ დააპროექტა და ეცვა ჩოგბურთის კორტებზე, მკერდზე ამოქარგული ნიანგის ლოგოთი. კომპანია ამტკიცებს, რომ ეს არის ბრენდის სახელის პირველი მაგალითი, რომელიც გამოჩნდება ტანსაცმლის სტატიის გარეთ. დაწყებული 1950-იანი წლებიდან, Izod აწარმოებდა ტანსაცმელს, რომელიც ცნობილია როგორც Izod Lacoste , ლიცენზიით აშშ-ში გასაყიდად. ეს პარტნიორობა დასრულდა 1993 წელს, როდესაც Lacoste-მა დაიბრუნა აშშ-ს ექსკლუზიური უფლებები მაისურების გავრცელებაზე საკუთარი ბრენდის ქვეშ. 1977 წელს Le Tigre Clothingდაარსდა აშშ-ს ბაზარზე ლაკოსტის პირდაპირ კონკურენციის მცდელობისას, ყიდდა ტანსაცმლის მსგავსი ასორტიმენტს, მაგრამ გამოსახულია ვეფხვი ხელმოწერის ლაკოსტის ნიანგის ნაცვლად.

ცოტა ხნის წინ, Lacoste-ის პოპულარობა გაიზარდა ფრანგი დიზაინერის კრისტოფ ლემერის ნამუშევრებით, რათა შეექმნა უფრო თანამედროვე, მაღალი კლასის სახე. [ საჭიროა ციტირება ] 2005 წელს Lacoste-ის თითქმის 50 მილიონი პროდუქტი გაიყიდა 110-ზე მეტ ქვეყანაში. მისი ხილვადობა გაიზარდა ლაკოსტისა და რამდენიმე ჩოგბურთელის კონტრაქტის გამო, მათ შორის ყოფილი ამერიკელი ჩოგბურთელები ენდი როდიკი და ჯონ ისნერი , ფრანგი ვეტერანი რიჩარდ გასკე და შვეიცარიელი ოლიმპიური ოქროს მედალოსანი სტანისლას ვავრინკა . ლაკოსტმა ასევე დაიწყო თავისი ყოფნის გაზრდა გოლფის სამყაროში, სადაც აღინიშნა მასტერსის ტურნირის ორგზის ჩემპიონი .ხოსე მარია ოლაზაბალი და შოტლანდიელი გოლფის მოთამაშე კოლინ მონტგომერია ტურნირებზე ლაკოსტის სპორტულ მაისურებში ნახეს.

ბერნარ ლაკოსტი მძიმედ დაავადდა 2005 წლის დასაწყისში, რის გამოც მან ლაკოსტის პრეზიდენტობა გადასცა თავის უმცროს ძმას და მრავალი წლის განმავლობაში უახლოეს თანამშრომელს, მიშელ ლაკოსტს. ბერნარდი გარდაიცვალა პარიზში 2006 წლის 21 მარტს

Lacoste ლიცენზირებს თავის სავაჭრო ნიშანს სხვადასხვა კომპანიებზე. ბოლო დრომდე, Devanlay ფლობდა ტანსაცმლის ექსკლუზიურ ლიცენზიას, თუმცა დღეს Lacoste Polo მაისურები ასევე იწარმოება ლიცენზიით ტაილანდში ICC-ის მიერ და ასევე ჩინეთში. Pentland Group- ს აქვს Lacoste-ის ფეხსაცმლის წარმოების ექსკლუზიური მსოფლიო ლიცენზია, Coty Inc. ფლობს ექსკლუზიურ მსოფლიო ლიცენზიას სუნამოების წარმოებისთვის, ხოლო CEMALAC ფლობს ლიცენზიას Lacoste-ის ჩანთებისა და მცირე ტყავის ნაწარმის წარმოებისთვის. [ საჭიროა ციტატა ]

2007 წლის ივნისში Lacoste-მ წარმოადგინა თავისი ელექტრონული კომერციის საიტი აშშ-ს ბაზრისთვის.

2009 წელს ჰაიდენ კრისტენსენი გახდა მამაკაცის Challenge სუნამოს სახე.

2010 წლის სექტემბერში კრისტოფ ლემერმა გადადგა თანამდებობა და ფელიპე ოლივეირა ბაპტისტამ შეცვალა ის Lacoste-ს კრეატიული მენეჯერის პოსტზე.

რენე ლაკოსტის ფონდი არის სათემო პროგრამა, რომელიც შემუშავებულია ბავშვებს სკოლაში სპორტში თამაშისთვის.

2016 წლის მარტში კომპანიამ გახსნა ახალი ფლაგმანი მაღაზია ბუდაპეშტში Fashion Street-ზე .

2017 წელს ჩოგბურთელი ნოვაკ ჯოკოვიჩი დასახელდა ბრენდის ამბასადად და ლაკოსტის "ახალი ნიანგი" (რენე ლაკოსტის გვერდით). ეს ვალდებულება მოიცავს ხუთწლიან კონტრაქტს, ასევე სარეკლამო კამპანიებში მრავალჯერ გამოჩენას.

2019 წლის სექტემბერში, ლაკოსტმა დანიშნა ჩინელი მომღერალი/მსახიობი Z.Tao მათი ბრენდის სპიკერად აზიის წყნარი ოკეანეში, როგორც ბრენდის პირველი მცდელობა დაენიშნა ვინმე რეგიონში.

2017, 2018 და 2019 წლებში Lacoste თანამშრომლობდა Supreme-თან, რათა გამოექვეყნებინა კობრენდირებული ტანსაცმლის კოლექცია.