Moncler არის იტალიური ფუფუნების მოდა, რომელიც ძირითადად ცნობილია თხილამურებით . დაარსდა 1952 წელს რენე რამიონმა და ანდრე ვინსენტმა, Moncler მიიღო თავისი სახელი Monestier-de-Clermont- ის შემოკლებით , ალპური ქალაქი გრენობლის მახლობლად , საფრანგეთი. ბრენდი იყიდა იტალიელმა მეწარმემ რემო რუფინიმ 2003 წელს, გარდაქმნა და ხელახლა გამოიგონა გაკოტრებული კომპანია,და 2013 წელს შეიტანეს იგი მილანის საფონდო ბირჟაზე . 2020 წლის დეკემბერში Moncler-მა იყიდა ძვირადღირებული სპორტული ტანსაცმლის იტალიური ბრენდის 100%-იანი წილი. Stone Island- ი 1,15 მილიარდი ევროს შესყიდვაში.
სახელწოდება არის Monestier-de-Clermont- ის შემოკლება , სოფელი მთებში, გრენობლის მახლობლად , საფრანგეთი. პირველი ქვილთოვანი ქურთუკები შეიქმნა მუშების სიცივისგან დასაცავად. ისინი იყენებდნენ ქურთუკებს თავიანთი სპეცტანსაცმლის თავზე პატარა მთის დაწესებულებაში. პირველი, ვინც შენიშნა ისინი და გააცნობიერა მათი პოტენციალი, იყო ფრანგი მთამსვლელი ლიონელ ტერეი . შედეგი ნახა სპეციალისტთა ასორტიმენტი "Moncler pour Lionel Terray". 1954 წელს Moncler-ის ქურთუკები აირჩიეს იტალიური ექსპედიციის K2- ში აღჭურვისთვის, რაც კულმინაციას მიაღწია აჩილე კომპანონისა და ლინო ლასედელის მიერ დედამიწის მეორე უმაღლესი მწვერვალის დაპყრობით . მონკლერი ასევე თან ახლდა ფრანგულ ექსპედიციას, რომელმაც მიაღწია მაკალუს მწვერვალს 1955 წელს და იყო ოფიციალური მიმწოდებელი ლაიონელ ტერეის მიერ 1964 წელს ორგანიზებული ექსპედიციებისთვის ალასკაში . გრენობლის ზამთრის ოლიმპიადაზე ქ . 1968, Moncler გახდა საფრანგეთის ეროვნული სათხილამურო ნაკრების ოფიციალური მიმწოდებელი. 2003 წელს Moncler იყიდა იტალიელმა მეწარმემ რემო რუფინიმ, თავმჯდომარემ და აღმასრულებელმა დირექტორმა , რომელმაც უნდა წარმოედგინა გლობალური ქურთუკის სტრატეგია. Eurazeo-მ, ფრანგმა აქციონერმა, ინვესტიცია მოახდინა Moncler ჯგუფში 2011 წელს, რათა აეღო აქციების 45% და ხმის უფლების 50%, სანამ კომპანიას 1,4 მილიარდ ევროდ ყიდდა 2019 წლის მარტში.Moncler-ის IPO მილანის საფონდო ბირჟაზე მოხდა 2013 წლის 16 დეკემბერს, საწყისი ღირებულებით 10,20 ევრო თითო აქციაზე. აქციები იყო 27-ჯერ გადაჭარბებული და გაიზარდა 47%-ით პირველ დღეს, რის შედეგადაც საბაზრო კაპიტალიზაცია 4 მილიარდ ევროზე მეტი იყო. 2018 წლის თებერვალში Moncler-მა წამოიწყო Moncler Genius პროექტი, ახალი კრეატიული და ბიზნეს მოდელი, სადაც ცნობილი დიზაინერები ქმნიან განსხვავებულ კოლექციებს Moncler-ის იდენტობის ინტერპრეტაციით, რომლებიც გამოდის ყოველთვიურად. 2021 წლის დეკემბერში მონკლერი გახდა იტალიური საფეხბურთო კლუბის , მილანის , გიგანტის, ტანსაცმლის ოფიციალური პარტნიორი, რამაც შექმნა კავშირი სპორტსა და მოდას შორის ქალაქში, რომელსაც ორივეს უწოდებს სახლს.
კოლექციები Moncler : მთავარი ხაზი მამაკაცებისთვის და ქალებისთვისMoncler Enfant : საბავშვო ტანსაცმლის კოლექცია Moncler Grenoble : სათხილამურო ტანსაცმლის კოლექციამ დებიუტი შედგა ნიუ-იორკში 2010 წელს ნიუ-იორკის მოდის კვირეულის დროს Moncler Gamme Rouge : Moncler-ის მაღალი მოდური კოლექცია შექმნილია ალესანდრა ფაჩინეტის და შემდეგ ჯამბატისტა ვალის მიერ . 2008 წლიდან 2018 წლამდე კოლექცია წარმოდგენილი იყო პარიზის მოდის კვირეულზე . თანამშრომლობა და კოლექცია დასრულდა 2018 წლის გაზაფხული-ზაფხულის კოლექციით. Moncler Gamme Bleu : მამაკაცის კოლექცია შექმნილია ტომ ბრაუნის მიერ და წარმოდგენილია მილანის მოდის კვირეულზე . [თანამშრომლობა და კოლექცია დასრულდა 2018 წლის გაზაფხული-ზაფხულის გაშვებით. Moncler O : თანამშრომლობა Moncler-ისა და Off-White- ის ვირჯილ აბლოჰს შორის ( შემოდგომა-ზამთარი 2016-17 და გაზაფხული-ზაფხული 2017 წლის კოლექციები) Moncler C : Moncler-ისა და ბრიტანელი დიზაინერის კრეიგ გრინის თანამშრომლობა (2017-18 წლის შემოდგომა-ზამთარი და 2018 წლის გაზაფხული-ზაფხულის კოლექციები) 2018 წელს რემო რუფინიმ მოიფიქრა Moncler Genius პროექტი, სადაც დიზაინერები ქმნიან კოლექციებს Moncler-ის იდენტობის ინტერპრეტაციით, რომლებიც გამოდის ყოველთვიურად.
კოლაბორაციები შემდეგი ფოტოგრაფები თანამშრომლობდნენ Moncler-თან ინსტიტუციონალური კამპანიებისთვის:ბრიუს ვებერი (2009–2014), ენი ლეიბოვიცი (2014–2018) სტივენ მეიზელი (Gamme Rouge-თან დაკავშირებული კამპანიები 2009 წლიდან 2014 წლამდე) Liu Bolin (გაზაფხული-ზაფხული 2017 და შემოდგომა-ზამთარი 2017-2018)კრეიგ მაკდინი (შემოდგომა-ზამთრის სეზონი 2018–2019) ტიმ უოკერი (2019) Poldo Dog Couture (2019)