კონტაქტი ტელ: 555 55 55 55 მეილი: contact@seen.ge
კონტაქტი ტელ: 555 55 55 55 მეილი: contact@seen.ge

თქვენი კალათა

ჯამი: 65000




KARL LAGERFELD - ისტორია

კარლ ლაგერფელდის ბიოგრაფია ცნობილი კუტურიერი კარლ ლაგერფელდი დაიბადა 1933 წელს გერმანიის ქალაქ ჰამბურგში. თუმცა, თავად მოდის დიზაინერი ირწმუნება, რომ იგი დაიბადა 1933-1938 წლებში, თუმცა, გერმანელი მოდის ინდუსტრიის რევოლუციონერი არ ჩქარობს დოკუმენტური მტკიცებულებების მიწოდებას. თოთხმეტი წლის ასაკში კარლ ლაგერფელდი ოჯახთან ერთად საფრანგეთის დედაქალაქში გადავიდა საცხოვრებლად, სადაც მსოფლიო სტილის მომავალი დიქტატორი შევიდა მოდის სახლში სასწავლებლად. მისი ერთ-ერთი თანაკურსელი იყო დღეს არანაკლებ ცნობილი დიზაინერი ივ სენ ლორანი. როდესაც ბიჭი 21 წლის გახდა, მან დაიწყო მუშაობა Pierre Balmain მოდის სახლში. ოთხი წლის შემდეგ, ნიჭიერი მუშაკი მიიწვიეს სამხატვრო ხელმძღვანელის ჟან პატუს თანამდებობაზე. დროთა განმავლობაში, კარლ ლაგერფელდი გახდა დამოუკიდებელი დიზაინერი, შექმნა განსაცვიფრებელი კოლექციები მსოფლიოში ცნობილი ბრენდებისთვის, მათ შორის ჩარლზ ლორდენი და. სწორედ კარლ ლაგერფელდმა შემოიტანა მოდაში 80-იან წლებში მინი კალთები, შემდეგ კი - კალთები-შორტები. უკვე 1986 წელს, შანელის საოცარი კოლექციისთვის, კუტურიერს მიენიჭა ოქროს თითი.

კარლ ლაგერფელდის სავაჭრო ნიშნის ისტორია კარლ ლაგერფელდის ბრენდი 1984 წელს დარეგისტრირდა და ნიჭიერი დიზაინერის პირველი მაღაზია ელიზეს მინდვრებზე იხსნება. დროთა განმავლობაში მან გადაწყვიტა ორი ხელოვნების - ფოტოგრაფიისა და მოდის შერწყმა, რის შედეგადაც დაარსდა ლაგერფელდის გალერეა. 2007 წელს მსოფლიოში ცნობილმა კუტურიერმა გადაწყვიტა ყველას დაემტკიცებინა, რომ ქმნის არა მხოლოდ მაღალ მოდას, არამედ ყოველდღიურ კოსტიუმებსაც, რომლის ყიდვაც თითქმის ყველას შეუძლია. კარლ ლაგერფელდის მიერ წარმოებული ტანსაცმლის ნივთების ღირებულება 50-დან 500 ევრომდე მერყეობდა.

კარლ ოტო ლაგერფელდი არის მსოფლიოში ცნობილი დიზაინერი გერმანიიდან, რომელმაც თავისი მოღვაწეობის მრავალი წელი მიუძღვნა ისეთ ბრენდებს, როგორიცაა Chloe, Krizia, Charles Laurdan, Chanel, შექმნა სხვადასხვა სტილის ტანსაცმლის გამორჩეული კოლექციები და მუშაობდა უდიდესი პასუხისმგებლობით. ფასდაუდებელი ოცი წლის გამოცდილება, რომელიც დიზაინერმა მიიღო 1952 წლიდან, როდესაც ის სასწავლებლად მოვიდა პარიზში და 1974 წელს საკუთარი ხაზის Karl Lagerfeld Impression-ის შექმნამდე დაეხმარა მას საკმაოდ სწრაფად მიეღწია ინდივიდუალური წარმატება, გვერდის ავლით წარუმატებლობისა და დავიწყების პერიოდებს. კარლ ლაგერფელდი - ბნელი და იდუმალი ამაყი პოზა, ნაცრისფერი თმა, უცვლელი შავი სათვალე, დახვეწილი კოსტუმები, თეთრი პერანგი მაღალი, მოცულობითი საყელოთი, ჰალსტუხი ბროშებით, ბეჭდები და ამას გარდა პირქუში და იდუმალი პერსონაჟი - ასე ჩნდება ბრწყინვალე კუტურიერი. ფართო აუდიტორია. ბევრი საყვედურობს კარლს ქედმაღლობისთვის, გადაჭარბებული დიდებულებისთვის, მაგრამ დიზაინერის ასეთი ხასიათი აღზრდისა და კეთილშობილური დაბადების შედეგია. დედამისი, როგორც მემკვიდრეობითი არისტოკრატი, ჰქონდა დახვეწილი გემოვნება, კარგად ერკვეოდა მოდაში და შვილს გადასცა სილამაზის დანახვის უნარი. კარლ ლაგერფელდმა, რომელმაც 1952 წელს დაიწყო დიზაინის შესწავლა პარიზის საგანმანათლებლო დაწესებულებაში, მასწავლებლების ინტერესი გამოიწვია ორიგინალური დიზაინის გადაწყვეტილებებით, რომლებიც გამოირჩეოდნენ არა მხოლოდ ექსკლუზიური პრეზენტაციით, არამედ გააზრებულობით. ახალგაზრდა დიზაინერის ნამუშევრებმა არაერთხელ გაიმარჯვა პრესტიჟულ კონკურსებზე და მალე ახალბედა დიზაინერს ცნობილი კომპანიები მოიწვევენ. უკვე მუშაობდა საკუთარ კოლექციებზე, პროფესიონალურად იყო დაკავებული ფოტოგრაფიით და პარფიუმერიის გამოშვებით, ლაგერფელდი რჩებოდა მაღალ პოზიციებზე ცნობილ მოდის სახლებში. კარლ ლაგერფელდის პარფიუმერიის კორპორატიული იდენტურობა - მახასიათებლები დიზაინერი ლაგერფელდი 1978 წლიდან ქმნის სუნამოების ბრწყინვალე კოლექციებს, რომლებიც გამოირჩევიან ელეგანტური შიკითა და ფუფუნებით. წარმოებაში გამოყენებულია ჯიშური ყვავილების ძვირადღირებული ეთერზეთები, დახვეწილი სანელებლები, ხილი, რომელსაც შეუძლია შექმნას დახვეწისა და ელეგანტური ფუფუნების ატმოსფერო გარშემო. ბრენდის მიერ წარმოებული ყველა პროდუქტი მოთხოვნადია საზოგადოებაში, რომელსაც სურს გამოიყურებოდეს მოდურად, ელეგანტურად და წარმოჩენად. ბრენდის სუნამოები აერთიანებს კლასიკურ ელეგანტურობას, კეთილშობილებასა და თანამედროვე სტილს, ისინი ხელს უწყობენ მდიდრული გამოსახულების შევსებას ხის, ყვავილოვანი, პიკანტური, აღმოსავლური კომპოზიციების ორიგინალური ხმით. მოდური სუნამოების სუნამო კარლ ლაგერფელდი ბრენდის პარფიუმერული კომპოზიციების კონცეფციები აუცილებლად განიხილება ბრენდის ბრწყინვალე დამფუძნებელთან, რომელიც აქტიურ მონაწილეობას იღებს სუნამოების პრეზენტაციებში და თავადაც წერს რელიზებს. კომპანიის ყველაზე პოპულარული გამოცემაა მდიდრული წყვილი სუნამოები - Karl Lagerfeld for Her ლაღი ყვავილოვანი, ვარდისფერი, ციტრუსოვანი ხმით და Karl Lagerfeld for Him ელეგანტური, ყვავილოვან-ხის, პიკანტური, ფხვნილისფერი მოტივებით. დიზაინერის ლტოლვა იდუმალებისკენ, მისი სიახლოვე აისახა კიდევ ერთი დაწყვილებული სუნამოს - Private Klub-ის კონცეფციაში, რომელიც შთაგონებულია ელიტის კერძო წვეულებებით. სუნამოს ქალურ ვერსიაში დომინირებს მაცდუნებელი ყვავილოვან-მუშკის აკორდები, სურნელში დომინირებს წვა, წიწაკის, მიხაკისა და ლავანდის სენსუალური ნოტები. 1971 წლის 10 იანვარი ყველაზე სევდიანი დღე იყო შანელის მოდის სახლისთვის. სწორედ ამ დღეს გარდაიცვალა კოკო, უდიდესი მოდის დიზაინერი ქალი მსოფლიო მოდის ისტორიაში, გულის შეტევით. მისი სიკვდილით დასრულდა მთელი ეპოქა. და, როგორც ჩანს, არაფერი დაეხმარება მოდის სახლს ასეთი ზარალის გამოსწორებაში. მაგრამ დრო გავიდა. და თანდათან შანელი კვლავ გაცოცხლდა.12 წლის შემდეგ - 1983 წელს შანელის მოდის სახლს ხელმძღვანელობდა არავინ, გარდა კარლ ლაგერფელდი. კარლ ლაგერფელდი მას ყველა იცნობს, როგორც ჭაღარა მოხუცი, მაღალი კუდით, მუქი სათვალეებით და მკაცრი სამნაწილიანი კოსტიუმით. მაგრამ ლაგერფელდი ყოველთვის ასე არ გამოიყურებოდა. როდესაც ის ახლახან შევიდა მოდის გზაზე, ის საკმაოდ ჩვეულებრივი ახალგაზრდა იყო. მომავალი მოდის გურუ 1933 წლის 10 სექტემბერს დაიბადა.მიუხედავად იმისა, რომ თავად ლაგერფელდმა არაერთხელ თქვა, რომ მისი დაბადების წელი ჯერ კიდევ 1938 წელია, ყველამ იცის, რომ ლაგერფელდს უბრალოდ სურს ცოტა ახალგაზრდა გამოიყურებოდეს. სხვათა შორის, ის დაიბადა არა პარიზში, არამედ გერმანიის პატარა ქალაქ ჰამბურგში. ის პარიზში გადავიდა საცხოვრებლად 1952 წელს, სადაც სწავლობდა სამკერვალო High Fashion Syndicate-ში. ლაგერფელდმა გაიმარჯვა თავის პირველ კონკურსში 1955 წელს, როდესაც მან წარადგინა ქურთუკის უნიკალური დიზაინი საერთაშორისო მატყლის სამდივნოში. მას შემდეგ, რაც მან შეძლო გამხდარიყო კუტურიერის პიერ ბალმენის ასისტენტი. ლაგერფელდი მასთან მუშაობდა 60-იანი წლების დასაწყისამდე. შემდეგ, 1959 წელს, მიიწვიეს ცნობილი ჟან პატუს მოდის სახლში. აქ ხდება სამხატვრო ხელმძღვანელი და მუშაობს 1963 წლამდე. ამის შემდეგ ლაგერფელდი ერთდროულად ოთხ მოდის სახლში იყო ჩართული, რისთვისაც კუტურიერმა სრულიად განსხვავებული კოლექციები შექმნა. 1974 წელი განსაკუთრებით წარმატებული იყო. ლაგერფელდმა საბოლოოდ შექმნა ტანსაცმლის საკუთარი ხაზი სახელწოდებით "Karl Lagerfeld Impression". 80-იანი წლების დასაწყისიდან მიიწვიეს ვენის გამოყენებითი ხელოვნების სკოლაში მასწავლებლად. 1983 წელს კი ლაგერფელდმა საბოლოოდ მოახერხა შანელის მოდის სახლის დირექტორი გამხდარიყო. აქ იგი მუშაობდა უნიკალური მზა კოლექციის შექმნაზე. შემდეგ მან დააარსა კიდევ რამდენიმე საკუთარი უნიკალური ხაზი და 1987 წლიდან დაიწყო ფოტოგრაფია. 2000-იან წლებში ლაგერფელდმა დააარსა საკუთარი გამომცემლობა. მოდის და ფოტოგრაფიის გარდა, დიზაინერს უყვარს კითხვა და წიგნების შეგროვება. მის პირად ბიბლიოთეკას 300000-ზე მეტი ეგზემპლარი აქვს და მას საკუთარი წიგნის მაღაზიაც კი აქვს პარიზში. 1989 წელს, საყვარლის გარდაცვალების შემდეგ, ის მარტო ცხოვრობს. შანელის 2015 წლის გაზაფხული-ზაფხულის კოლექცია პარიზში ფრანგული მოდის კვირეულზე მოგეწონათ პოსტი საიტზე? მიიტანე შენს კედელთან: ! იყავი ყოველთვის მოდური და ელეგანტური! გაიღიმე და იყავი ბედნიერი, რადგან ლამაზი ხარ! დაკავშირებული პოსტები: 2017 წლის გაზაფხული/ზაფხული მოდის ტენდენციები – 55… ბრენდის ლოგო კარლ ლაგერფელდიარის მსოფლიოში ცნობილი ბრენდი, რომელიც დაკავებულია მოდური ტანსაცმლის, აქსესუარების და სუნამოების წარმოებით. დამფუძნებელი არის კარლ ლაგერფელდი. დამფუძნებლის ბიოგრაფია კარლ ლაგერფელდი (დაბადების სახელი კარლ ოტო ლაგერფელდი) დაიბადა 1933 წლის 10 სექტემბერს ჰამბურგში, გერმანია. კარლი გაიზარდა და გაიზარდა მდიდარ ოჯახში. ადრეული ბავშვობიდან უყვარდა მოდა. 1952 წელს ლაგერფელდი გადავიდა პარიზში, სადაც გახდა უმაღლესი მოდის სინდიკატის სკოლის სტუდენტი. მომავალი დიზაინერი ჯერ კიდევ სწავლის პერიოდში ქმნიდა საინტერესო და უჩვეულო ჩანახატებს, აფორმებდა სამოსს, ასევე სწავლობდა სამხატვრო ლიტერატურას. 1955 წელს კარლმა მონაწილეობა მიიღო დიზაინის კონკურსში, წარუდგინა ელეგანტური ქურთუკის ესკიზი ჟიურის, მან მოიპოვა პირველი ადგილი და დაჯილდოვდა საერთაშორისო მატყლის სამდივნოს ჯილდო. იმავე წელს ლაგერფელდი გახდა ფრანგი კუტურიერის პიერ ბალმენის ასისტენტი, რომელთანაც მუშაობდა 1958 წლამდე. ცნობილ მოდის სახლებთან თანამშრომლობა და საკუთარი ბრენდის გახსნა 1959 წელს ლაგერფელდი მიიწვიეს ჟან პატუს მოდის სახლში სამხატვრო ხელმძღვანელის პოსტზე. 1962 წელს მან ხელი მოაწერა ხელშეკრულებას იაპონურ ბუტიკების მთავარ ქსელ Isetan-თან ქალისა და მამაკაცის ტანსაცმლის განვითარების შესახებ. 1963 წელს მოდის დიზაინერმა დაიწყო თანამშრომლობა ერთდროულად ოთხ ბრენდთან, კერძოდ, Chloe, Krizia, Charles Jourdan და Fendi, მან შექმნა მათთვის სრულიად განსხვავებული და განსხვავებული კოლექციები. მოდის დიზაინერი კვლავ თანამშრომლობს Fendi ბრენდთან, კარლმა მოახერხა მოდის სახლის ახალ დონეზე აყვანა, მზა ტანსაცმლის ხაზებით, ჩანთებით, აქსესუარებითა და ფეხსაცმლით საზოგადოება დაიპყრო. 1966 წელს კუტურიერმა შექმნა ბეწვის პროდუქტების ბრწყინვალე კოლექცია Fendi-სთვის, რომლის წყალობითაც ბრენდმა დაიკავა წამყვანი პოზიცია მსოფლიო ბაზარზე. კარლ ლაგერფელდი კირა ნაითლისთან ერთად Coca-Cola Light ბოთლის დიზაინი კარლ ლაგერფელდი 1970-იანი წლების დასაწყისში კუტურიერმა დაიწყო ლა სკალას თეატრის მსახიობებისთვის სასცენო კოსტიუმების დიზაინი. 1974 წელს კარლ ლაგერფელდმა გამოუშვა საკუთარი ტანსაცმლის ხაზი "Karl Lagerfeld Impression". 1975 წელს მან წარმოადგინა თავისი სადებიუტო სუნამო მამაკაცებისთვის Lagerfeld Parfum. ხუთი წლის შემდეგ იგი მიიწვიეს პროფესორის თანამდებობაზე ვენის გამოყენებითი ხელოვნების უმაღლეს სკოლაში. 1983 წელს ლაგერფელდმა დატოვა ქლოეს მოდის სახლი და გახდა შანელის ბრენდის სამხატვრო ხელმძღვანელი. დიზაინერმა ბრენდის იმიჯის შეცვლით და ძველი კოლექციებიდან ახალი დროის ხიბლზე გადასვლით მოახერხა მოდის სახლს ახალი შთაბერვა. იმავე წელს, საკუთარი ბრენდის ქვეშ, მან გამოუშვა ორი ხაზი "KL" და "KL by Lagerfeld". 1987 წელს მოდის დიზაინერს ჰქონდა ახალი ჰობი - ფოტოგრაფია, რამდენიმე წლის განმავლობაში გამოიცა საკმაოდ ბევრი წიგნი და ალბომი მისი სურათებით. გარდა ამისა, 1987 წელს მან დაიწყო თანამშრომლობა მსხვილ გერმანულ ბრენდთან "Steilmann". 1980-იანი წლების ბოლოს ლაგერფელდი ამზადებდა ფაიფურის ნივთებს გერმანული კომპანია Hutchenrehter-ისგან. 1991 წელს კუტურიერმა პედრო ალმოდოვარის ფილმისთვის „მაღალი ქუსლები“ ​​დააპროექტა კოსტიუმები. 1993 წელს კარლ ლაგერფელდს მიენიჭა Lucky Strike დიზაინერის ჯილდო. 1992-1997 წლებში მან კვლავ დაიწყო მუშაობა ქლოეს მოდის სახლის სასარგებლოდ, კოლექციებში ქალურობისა და სიმსუბუქის შემოტანა, ქსოვილებისა და დეკორირების ექსპერიმენტები. 1996 წელს კარლს მიენიჭა პრიზი გერმანიის ფოტოგრაფიის საზოგადოებისგან. 1998 წელს მან გახსნა საკუთარი გალერეა პარიზში, ერთი წლის შემდეგ კი წიგნის მაღაზია 7L. 2000 წელს ლაგერფელდმა დააარსა საკუთარი გამომცემლობა. პარალელურად, პარიზის მოდის კვირეულზე მან პირველად აჩვენა ქალის ტანსაცმლის კოლექცია საკუთარი ბრენდის ქვეშ. 2002 წელს დიზაინერმა მონაწილეობა მიიღო ფრანკო ზეფირელის ფილმის Callas Forever-ის სასცენო კოსტიუმების შექმნაში. იმავე წელს კარლ ლაგერფელდის ბრენდმა Diesel-ის ბრენდთან ერთად შეიმუშავა ჯინსის კოლექცია, რომელიც შემდგომში აჩვენეს პარიზის მოდის კვირეულზე. 2004 წელს მან დააპროექტა კოსტიუმები პოპულარული ამერიკელი მომღერლის მადონას ტურისთვის. პარალელურად მან შექმნა ტანსაცმლისა და აქსესუარების კოლექცია შვედური დემოკრატიული ბრენდისთვის H&M. 2005 წელს კარლმა გადაწყვიტა თავისი ბრენდი მიეყიდა Tommy Hilfiger-ისთვის და იტოვებდა უფლებას შეექმნა ტანსაცმლის, აქსესუარების და სუნამოების კოლექციები.

კარლ ლაგერფელდს სამართლიანად უწოდებენ "თანამედროვე მოდის მეფეს". მიუხედავად ასაკისა, ლეგენდარული კუტურიერი აქტიურად არის დაკავებული დიზაინერული საქმიანობით, ქმნის დახვეწილ კოსტიუმებს არა მხოლოდ მსოფლიოში ცნობილი მოდის სახლებისთვის, არამედ საკუთარი ბრენდისთვისაც. კარლ ლაგერფელდის ბრენდი ახასიათებს შეუდარებელ სტილს, უნაკლო ხარისხს და შეუდარებელ ფუფუნებას. მსოფლიოს ერთ-ერთი საუკეთესო მოდის ბრენდის ყველა ჩაცმულობაში შეგიძლიათ იხილოთ გერმანული სიზუსტე, ინგლისური თავშეკავება და, რა თქმა უნდა, ფრანგული არისტოკრატია. ამავდროულად, კარლ ლაგერფელდის მოდის სახლის მიერ შექმნილი მოდელები სენსუალური, სექსუალური, მაგრამ ელეგანტურია. რა თქმა უნდა, კარლ ლაგერფელდის ყველა სამოსში იგრძნობა მისი შემქმნელის დელიკატური გემოვნება.